5 månader!<3<3

Ja igår var jag så snäll o bakade lite till mamma som hon ska bjuda till folket som kommer hit på lördag. Vart 24 små kladdkakor. Och jag ska vell göra 12 till idag,om jag orkar. Igår kom även hjärtat hit o då tog vi moppen ner till morfar o hämta mitt kastspö, samtidigt som vi var där så fick vi även fika :D
Sen åkte vi hem till mig o hämtade lite fika o så,som vi skulle ha när vi skulle åka o fiska o bada. Vi hinner ta med  alla saker från moppen,lägga allt i båten,vi hinner ro ut en liten bit,men sen gick det inte att komma ut nå längre bara för att det blåste så jäkla mkt.. -.- så då bestämde vi att vi åker in till bryggan igen o så ååkte vi ner till stenbron o kastade lite. Sen vart det så tråååkigt att stå där,så då åkte vi hem till mig o badade i poolen med mamma! O sen åkte vi gräsklippare o då satt man ju bara åh skratta! Fyfan va kul det var! Sen vid 10 på kvällen tog hjärtat ett kvällsdopp och då var det fortf 24 grader! fett nice!,så då ångarade jag mig att jag inte badade..:/
snart ska jag gå o väcka hjärtat,så vi kan åka o bada o sola nånstans. För jag måste verkligen då en jämn solbränna på ryggen.. för i nu läget så ser det ut som jag har ett vitt linne på mig..-.-så nu ska jag steka tills det bränns!
men ha en bra dag! (:
Jag älskar dig mest Sven Eric Djupenström!! <3<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0