20110629 o ännu mera sooool!

Vaknade för 1 timme sen,fick knappt nå luft för jag e så jävla täpp i näsan o har hur ont i halsen som helst.. Så snart ska jag ta o äta lite frukost o dricka en stooooor kopp te, sen ska jag hinna plocka undan lite saker på mitt rum,innan hjärtat kommer! Hoppas han kommer snart,för jag saknar han nå enormt! :( Och imorn har jag och han 5 månader, tänk att han o jag är redan uppe i 5 månader,  det känns inte som att det har gått sån lång tid. Minns fortfarande första gången vi skulle hitta på nå. Den kvällen känns som igår,minns att jag fick ett sms av tove,där de stod: Nu är han påväg,vi såg han från bussen! Då vart det ju ännu mer nervöst,för jag visste att du skullle komma hit villken sekund som helst. Mitt hjärta hoppade ju nästan ut och jag kunde nästan känna redan då att det skulle bli nått mellan oss,och mina känslor hade ju rätt, och jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! Du är mitt allt & jag är din föralltid! Eric Djupenström! :D<3<3
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0