20110628

Hellu! Idag vart det ingen sovmorgon,bara för att man skulle vara i Falun 10. Vart klar runt halv 11 kanske,då skjutsade pappa ner mig på stan,för jag skulle leta efter klänning,men min storlek fanns inte där..Så då åkte vi vidare till Borlänge och där käkade vi på Max! Sen var jag in på H&M och kolla om klänning var,och den fanns ju såklart inte där...Sen följde jag med pappa på Biltema,för vi skulle köpa nya däck+slang te en cykel,o plus att jag villa ha en ny badboll te poolen :D Sen åkte i till Avesta och då gick jag åter igen in på H&M och kolla klänningen fanns där,och de gjorde den ju inte..men köpte iaf hårspännen och ett randigt linne! :) sen när jag gick till Coop,så fick jag en mjukglass av pappa! :) Och vi köpte även målarfärg idag,i och med att jag ska måla om lite saker här hemma på gårn :) Sen har vi även lagt i båten idag o så var det ju så jävla varmt idag,så då kände jag för att ta ett dopp i poolen o så vart det åh:) Det var faktiskt 24 grader i poolen,fast det kändes kallt innan,man hade doppat hela kroppen^^
Imorn kommer min efterlängtade älskling hit o då blire massa mys,bad,steeeeek o kanske lite fiske! (: <33
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0