yeah!

Namn
Hanna Arvidsson
Födelsedag
24 April
Ögonfärg
blå & lite grön
Hårfärg
Blont
Stjärntecken
oxe
Skostorlek
38/39
Är dina föräldrar skilda?
nej
Skor i dag
foppa
Det första du tänker på när du vaknar
vad är klockan?
Piercings
öronen
Tatueringar
no
Namn på barn
ingen aning
Vad vill du bli när du blir gammal?
rik!
Drömjobbet
ingen aning
Favoritmat
hmm..svårt o välja
Sport
fotboll&hockey
Glass
twister lr calippo
Godis
POLKAGRISAR! haha,ne jag vet inte
Årstid
sommaren
Senast du...

Skrattade?
idag
Grät?
hmm,minns inte
Kollade på film?
igår kväll
Drog ett skämt?
iidag?
Sjöng en sång?
idag
Just nu...

vad ser man utanför ditt fönster?
gräs/åker 
Lyssnar du på musik nu?
ah
Vad har du på dig?
trosor,bh,shorts o linne 
Vad är det på din musmatta?
ingenting,den e svart
Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol?
ah
Rökt?
nej
Shoppat?
yes
Bakat?
ah
Motionerat?
yes! :)
Solat?
ah
Haft sex?
ja
Pussats med någon?
ja
Pratat i telefonen mera än i 60min?
ja
Kan du lita på?
älskling,emelie,tove,matilda o felicia!
Vet allt om dig?
älskling,emelie,felicia,matilda o tove :) 
Längar du efter?
Mysa med min älskling!<3
saknar mitt mörka hår..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0