sovdags snart!

Ja igår skulle jag egentligen ha följt med mamma till Falun och shoppa,men så blev det inte för att hon o jag börja tjafsa så,då fick inte jag följa med.. Så då ringde jag Emelie o hörde om hon var hemma,och det var hon ju,så då åkte jag dit o sov även där. Vi kollade på Alvin och gänget o Shrek. Sen idag så kollade vi på Shrek 2, hihi :)  Sen när jag kom hem hjälpte jag mamma o ulla o städa vårt andra hus o så.. Sen duscha jag o skulle bara sitta hemma o tröka..men då Ringer Felicia o säger att hon vill att jag ska komma ut o gå en promenad o att våra boys var här i by. :) så då gick vi o träffa dom en snabbis o kollade när dom fiska. Sen Stack dom,så vi tänkte att vi skulle gå en bit,men de orka vi inte så vi gick hem och hämta cyklarna o cykla vi på grusväg,astfalt o i tereng. men vi fick inte träffa killarna nå mer idag..tråkigt nog.. Men jag får ju iaf träffa mitt hjärta imorn nångång!<3
Plus att jag kan inte ladda ner filmer på denna dator.. -.- Plus om jag laddar ner musik blir den helt cp,jävla iMac -.-
nej,snart blir det sängen om jag ska orka gå upp vid 5-6 o måla o sen köra hem morfars traktor o sen städa rummen innnan hjärtat kommer,men annars får vell han hjälpa mig med det (A) fats förmodligen kommer han inte göra det..Men jag älskar han endå! <3Jag älskardig eric! :*
BTW,va tkr ni om min nya header? Kommentera görna va ni tkr om den :D
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Vilma

Headern är jätte fin !

2011-07-20 @ 14:38:23
URL: http://vilmasahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0