lööööördag!

jaa nu var det ju ett tag sen sen jag bloggade.. I onsdag fick jag äntligen träffa min underbara älskling! Då tog vi en liten jogging/gå tur på kvällen mysigt! Det vart öven då en tidig kväll för oss,i och med att vi skulle uppp o jobba på tosdagen.Men vi fick ju iaf sovmogon till 8 ist för 7 ,så de var ju nice :) VI jobbade från 9-15,och jäklar va ont i fötterna jag fick av att gå på de gårda golvet..snacka om att det var skönt när vi fick sluta jobbet. Då tog ci cykeln o cyklade hem te syster hämta min plånbok o sen åkte vi fram te kiosken o köpte en glass,sen skulle även jag till ica och köpte lite grann..men då vart det en till glass för oss, HAHA! tjockisar vi e! Sen på kvällen åkte vi först hem till mig,för jag villa köra TRAKTOR,så du skjutsade jag han på en tur,men då vart han sugen på att köra,så då fick han köra en bit..sen när vi kom till han ,så villa han köra bil ,så då gjorde vi det på åkern.Min Älskling e så duktig på att köra! (L) Sen vart det myyys ute på deras altan med hans familj och vi satt även och kollade på solnedgången mysigt! Jag o hjärtat kollade även på några scrubs avsnitt också. Jag har aldrig kollat på det ,innan jag träffade mitt hjärta,så sen det blev han och jag,har jag börjat kolla på nått avsnitt med han,när vi har varit hos mig/han. Men han tyckte inte att jag bara skulle se nått avsnitt sådär..Så nu ska jag o han gå igenom alla Scrubs säsonger och vi har nyss kommit igenom första säsongen och jag tkr faktiskt,att ALLA borde kolla på det! För det är både komedi,romantik,drama o så. Jag ångar faktiskt att jag inte kollade på Scrubs tidigare,men nu e jag glad att älskling har lärt mig att gilla den serien! så puss på dig älskling! <3
Igår (Fredag) var jag på bio med hjärtat o Filip,vi såg HP 7, jag har aldrig liksom tyckt om HP,asså jag har vell sett nån film,men inte riktigt gillat dom..MEn den filmen vi såg igår,var faktiskt sorglig..Och jag tyckte inte om ormen...
Jag vart jävligt trött i slutet av filmen ,så jag halvsov typ^^Sen när vi kom hem till hjärtat var det skönt att lägga sig i sängen och mysa med han! <3
Och idag var jag till Gävle med Pappa,för vi skulle på nån släktmiddag..Det var kul o träffa mina kusiner o prata om gamla minnen o så. Nu har jag suttit och kollat på I am Sam och nu blev det göta kanal 2,blir nog sängen snart också!
Sven Eric Djupenström,tänk om 2 veckor har det gått ett halv år,jag kan inte fatta de.Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går! puss på dig bby!<3

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Fyndsugen? Då är du välkommen att kolla in min bloppis! Där säljs allt mellan kavajer, skor, ytterplagg och innekläder av god kvalitet! Mycket retro/second hand finns att hitta! Nu i dagarna har jag även fyllt på med varor, samt sänkt priset på allt!



Mvh Ellen, http://ellensbloppis.blogg.se

2011-07-18 @ 14:30:09
URL: http://ellensbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0