ännu en dag!

sry,att jag inte har bloggat på ett tag men har inte orkat lr haft tid.sen jag bloggade sist så har jag vart med min älskling tills idag! Vi har vart till säter på 2 stycken veteranmarknader. I tisdags åkte vi till Sthlm o gick på grönan o shoppade även lite på kvällen.Vi hade ett eget dubbelrum,mysigt! Sen dan efter shoppade vi ännu mer,så det slutade med att både jag o han hade slut på pengar. Men jag han iaf köpa 2 pressenter till hjärtat,en t-shirt,4-5 linnen,jeans o så fick jag två pressenter från hjärtat också!<3 och igår när vi kom hem,så bestämde vi oss för att fiska,så då tog vi cyklarna till stenbron o satt där o pratade/fiska o bara tog det lugnt. 
Idag fiskade vi även lite grann och jag har även börjat städa garaget,så nu mot kvällen fick pappa hjälpa mig med det! Det börjar se lite bättre ut nu,än va det gjorde imorse! (Y)
imorn ska jag förtsätta ute i garaget och städa,sen på kvällen  kommer även mitt hjärta hit,o då blire mys!<3
OM jag inte bloggar innan lörda lr på lördag,så e de för,jag o hjärtat firar 6 månader! på lördag, tänk va fort tiden har gått;Jag älskar dig otroligt mkt,EricDjupenström!<3<3
du&jag!<3


Kommentarer
Postat av: Martin

Åh fyfan

2013-04-09 @ 10:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0