20110708

oj,nu var det verkligen ett tagsen man bloggade..men jag har inte orkat lr haft tid :) Har vart med älskling sen jag bloggade sist tror jag. Idag kom vi hem från från syster,för vi har varit kattvakt till henne :) Det gick bra! Så fort jag o älskling kom hem,så satt vi på oss badkläder o åkte lite båt o bada på två ställen,mysigt! Har även bilder från en annan kväll vi var ute med båten och fiskade o bada,men orkar inte ladda upp dom nu..^^ Idag åkte även hjärtat hem,tråkigt nog..♥men jag träffar han på onsdag,för på torsdag ,ska jag o han tjäna lite cash! (Y)♥Och jag kom även in på Handel i Avesta ! nice:)
men bloggar nån annan dag :)
älskar dig mest Sven Eric Djupenström! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0