trökdag!

igår hade jag det väldigt kul hos emelie! vi kollade på let's dance o sen åkte jag hem..När jag kom hem la jag mig i sängen o kika på tv,sen råka jag somna o vakna av att telen ringer...och då hade jag fått väldigt mkt sms ^^
sen orkade jaginte vara uppe nå mer,så då somna jag om!
Imorse vaknade jag rätt så tidigt..jag gick ner o käkade frulle o började kolla på Eclipse,sen ropade mamma att jag skulle följa med till avesta,så då köpte jag ett par shorts och ljus! När jag kom hem fikade vi lite och gick upp o fortsätte att kolla klart på filmen! Jag tyckte filmen var bra!!! :D Jag funderar om jag ska lägga mig o vila tills huvudvärken ska sluta...ikv blir de planka till kvällsmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0