söndag!

Jag kan börja med att säga att helgen har varit helt underbar! För den har jag spenderat med min underbara älsklade älskling!! :**
Kom nyss hem från Färnbo,har varit på gympa! fyfan va drygt det var,men jävligt kul var det! :D så den kommer jag gå på i 12 veckor framåt :) så då kommer man vell få en fin o smal kropp innan skolavslutningen! och det gillas!
är jävligt trött,blev inte så mkt sömn inatt^^ men vafan skit samma!
Nu ska jag föna/borsta håret,sen ska jag kolla på Solsidan o Wallander och så ska jag vara social med min älskling!! (A)
Hade bra,pussssss!

Kommentarer
Postat av: Ingrid Ericsson

Hej Hanna!



Hittade din blogg :) Du är ju jätteduktig på att blogga!

Hoppas du blir frisk snart!

Så kul att ha dig som vän på fb. Minns dig mycket väl från dagistiden :)

Måste bara få säga: vad fin du är på bilden här!!!

Tiden går, och en annan blir bara äldre!

Ha det bra och hoppas du snart blir frisk nu när solen skiner!!!

Hälsa till mamma och pappa!

Kram Ingrid i Bengtsbo

2011-03-21 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0