Tisdag!

Måndag: Det hände vell inget spec igår i skolan..förutom att jag kom lite längre på självporträttet! efter skolan följde eric med mig hem :) myyyys!
Tisdag: skola -.- nu sitter jag och väntar på att min kära syster ska höra av sig hru det går för pontus vid doktorn! stackarn har gjort illa knät :/
Känns konstigt att vara utan älskling idag :(( e van att vara med han varje dag..:// Men på torsdag kommer han nog hit om jag inte följer med han hem ((:  Imorn slutar jag halv två och då åker jag o mamma in te stan o köper skor o jag vet inte riktigt om jag ska orka lämna in min mobil.. får se hur jag gör... (:
Usch vad jag hatar att var förkyld..:/
Jag älskar dig obeskrivligt mycket älskling!
Den 30/1- 11 blev det du&jag♥♥♥
pussssss!
Nyss ringde syster o sa att dom blir kvar på akuten med pontus..Han har röngtat knät o de e nå fel på de :S men hoppas på att det inte blir en operation! Tänker o älskar dig pontus! Massor med kramar från Moster !♥♥

Kommentarer
Postat av: P-O

Vet du om du är kär då???

Eller som man brukar säga vet du om du är kåt eller pissnödig??? HAHA



Kram från din favvokompis i Vreta!!!

2011-02-02 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0