Yeah!

jag trodde att jag skulle få gå i sklan från 8:40-15:40,men när vi har servicekunskap,så säger läran att våran svenska lärare är borta och så då fick vi sluta 12:05 så jävla chill! Så jag käkade lunch o sen var jag med mitt hjärta när han hade lunch,men sen när han började så då gick jag ner på stan och letade efter en jacka,men hittade ingen jag villa ha,så jag köpte lite smink ist :) O jag tror att det kommer bli en tidig kväll för mig idag,är så jävla trött o e helt slut i kroppen..tror fan jag håller på att bli sjuk.. :(
imorn kommer inte dagen bli lätt, på morgonen ska min syster opereras, mamma o pappa pker te Kreta o jag får vara hemma :( o jag kommer knappt träffa mitt hjärta imorn,för dom har grön dag,så då kommer dom vara i skogen hela dagen..tråååkigt :( ssnälla,låt morgondagen gå fort!! Mina tankar kommer att gå till dig hela tiden syster,jag älskar dig!Kommer och sköter om dig på Fredag-söndag!<3<3
Du&Jag,syster!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0