Tjenare kungen!

fan va fort denna helg har gått.. I fredags åkte jag hem till hjärtat o myste med han,VI spelade kort med Filip också,sen vart det film och då såg vi på Dracula,död en lycklig ! :) som vanligt när jag kollar på film hos hjärtat så somnar jag i deras soffa (A) :$ thihi,sen på lördag kom mamma och hämta mig,så då for vi in till AVESTA och jag köpte en Foundationpensel och mallar så jag kan göra fransk manikyr :) sen på kvällen hjälpte jag pappa o hämta upp båten och sen grillade jag kött,MUMS! :D sen chilla jag resten av kvällen! 
Vaknade även inatt av att det åskade :( uscha! fan ska det åska när jag inte har hjärtat breve mig? :( bläää!
Sen idag har jag städat mina rum,så nu e det fint här inne! :d o jag ducha nyss också,nu ska jag klä på mig o sen fixa mat,för senare kommer hela famliljen hem,mysigt!! :) juste,i torsdags fick jag äntligen hem min iPhone 4 :D:D
bjuder på en bild sen i fredags!
Sebbe,martin och mitt hjärta :)
Men ha det så bra,




Hanna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0