Tjeeeeeenare!

Ojojoj,nu var det verkligen att tag sen jag skrev känns det som..Minns inte riktigt va jag skrev om sist menmen.. I onsdags var jag med emelie o tove,vi käkade i näs på Lapino. sen blev det en massa mys hemma hos emelie! :) på torsdagen åkte vi hem till tove och badade,det var nice! Bilderna kommer sen,orkar inte ladda upp dom nu.. :)
Sen igår när jag kom hem åkte jag till Felicia o myste,vi träffade även matilda senare på kvällen,det vart mycket prat o skratt :) sen slagga jag hos Felcicia,mysigt! :) Sen idag åkte jag o mamma till Gävle o handla lite o träffade bror o hans kompis Patrik :) O jag har även tagit ett till hål i örat o jag har även en earcuff :D Bild nedanför!
imorn får jag äntligen träffa min älskling,guuuud va jag har saknat han!! <33
de fär tog jag idag :)
e jävligt nöjd med de! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0