skoooola!

ja idag började ju skolan,det var lite nervöst imorse,men till slut så kändes det som att allt hade lugnt ner sig. Min klass e inte så stor heller,det finns ju verkligen personer av alla slag. Jag har iaf marina i klassen o det e nice! :D Vi fick även ett ''läxa'' vi ska göra tills på fredag o det var att skriva ett personligt brev.odet är jag klar med! När vi slutade gick jag o marina runt på skolan efter den lilla samlingen vi hade. Sen när Hjärtat o Martin kom tbx från deras samling,gick vi ner på stan o käka pizza på American Pizza Place,mumsigt! Sen tog vi bussen hem o sen gick jag hem te Felicia o satt o snacka lite. Sen har jag bara varit hemma o latat mig,e rätt så trött nu.. avrundar nog här,ha det bra ! :)

jag älskar dig!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0