Dagens låt=Loca People-Sak Noel

Igår somna jagengång vid halv nio o vaknade sen vid jvart i 10..så då började jag leta efter nån film på teven o då vart det att jag började kolla på Tretton. Det är en väldigt speciell film om ni inte har sett den,men jag tkr att ni borde se den en gång iaf! :)
Jag hade ställt klockan på 6 imorse,men vaknade av mig själv 5 i 6,så då gick jag upp o duschade,sen fixa jag mig o gick sen till Felicia o sen till bussen.
Min dag idag har varit väldigt chill. Först hade vi nån samling i vårt ''klassrum'' lr va man ska säga,sen skulle man rita en presentation om sig själv,min vart ju inet så jätte bra..i och med att jag inte kan rita..Sen hade vi lunch från 11:30-12:30,nicenice,fast maten var inte wså jätte god..Det var liksom köttbullar o pulvermos..o jag tkr verkligen inte om pulvermos.. Sen gjorde vi fruktsallad med glass o saft! Sen gick vi runt i skolan o kolla skolan..sen när vi kom tbx,så tog vi kort o då skulle man hålla i en skylt där det stod en lapp på..bara för att läranrna ska lära sig fortare vad vi heter. Sen så slutade jag 13:50 :D soft,så då sprang jag o hälsa på hjärtat innan jag drog,sen drog jag till Busshållplatsen med Jimmy o  då tog vi bussen som gick 20 över 2 hem,skönt! SÅ var hamma tidigt idag. 
Nu ska jag packa för,imorn drar jag till mitt hjärta o sover nog där hela helgen,MYYYYYS!<3 så då kommer det inte bli så bra bloggning,,men kommer nog skriva ett inlägg så fort jag kommer i närheten av datorn :)
Imorn börjar även Ida i min klass! :D <3
en bild på mig,så här såg jag ut idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0