ännu en daaag!

idag har jag inte gjort så himla mkt.Var in till stan  o hämta mammas faster.. Sen när vi kom hem åkte jag lite traktor med pappa. Sen har jag gått igenom mina kläder o rensat rätt så mkt,så nu vet man va jag behöver o så. Så nu är det fräsht här inne :) Var nyss ner med pappa till morfar och fikade! Nu sitter jag här o chattar med Emelie,cheeeeka hennes blogg : http://jackiegrange.blogg.se/ . o Jag väntar även på att min älskade ska komma hit,då blir det ett bad o massa myyys..har ju inte träffat han sen i tisdags,så det har varit tomt o inte ha han breve sig o jag kan inte sovautan han..så nu känns det skönt att jag får träffa han ikv! <3
en bild på min garderob,lr en del av den :)

o jag bjuder även på en bild på mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0