20110816

då har det här sommarlovet gått då..nu har man fått höstkänslor o det börjar bli kallare ute o vissa löv på träden har börjat blivit gula också :(. Tycker faktiskt att det inte har varit så jätte varmt denna sommar om man jämför med den som var förra året.. Får hoppas på en varm och härlig sommar nästa år!
Igår var det en massa mys med älskling efter vi kom hem från Avesta.VI käkade även pizza där,göttans! Tycker det känns konstigt att ha kort hår igen..men får hoppas på att det växer ut snart,så man kan spara ut till långt hår.
Idag har jag o hjärtat myst,pratat o bara tagit det lugnt. Han åkte hem vid halv 2,så har varit ensam hemma ett tag nu..Det är så tomt när han inte är här! :( O snart ska jag vell ringa min kära syster  o även tvätta lite kläder.
Och imorn börjar man i Dommarhagen också,det kommer kännas konstigt att inte hoppa av i Horndal utan,nu får jag ju sitta kvar o åka in till Avesta varje dag. Men nu får jag ju iaf gå en linje jag gillar. Så det kommer nog bli bra i slutändan! Det största problemet dom första dagarna är vell att kunna somna tidigt kvällarna o sen orka gå upp tidigt på morgonen...men det kommer nog gå bra tillsist! =) Ha en bra dag! :) 
slänger in en bild på mig också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0