lite bilder på mitt hjärta!<3<3

Mina känslor för dig går inte att beskriva älskling!
Du gör mig  så lycklig och utan dig har jag inget att
se fram emot! Du får mig att orka när jag har det
svårt. När jag är jag ifrån dig känner jag hur
mycket du betyder för mig & jag känner även hur
mycket jag saknar att vara i din famn och höra hur
ditt hjärta slår! När jag är med dig
så vill jag bara stoppa tiden,för när jag är med
går tiden så fort.Jag kommer aldrig lämna dig!
Jag älskar dig nå grymt jävla mycket!
Du & Jag , 30/1-11 <3<3
puss!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Naaaaaaaaaaaaw :')

ni äro för gulliga tillsammans!



Ps: Vad tycker du om min nya header Hanna? :) märkt att du finns med där? ;) Pussssssss <3

2011-04-27 @ 20:24:59
URL: http://matildafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0