3/4 2011

Då har den här dagen gått då..
Vaknade runt 9 imorse..sen duscha jag och sen
drog jag te matilda och myste! :)
Vi kollade på high school musical 2^^Nsakca om att det var längesen
man såg den ^^
Sen drog jag vell hem runt 4 och bytte om,sen drog
jag te färnbo på gympa! Men klarade inte av att köra
hårt hela tiden,för då kändes det verkligen som att hela ryggen skulle
gå av på mig..
måste vell försöka få eric att ge mig lite massage (A) om
han nu vill vara så snäll ^^;*<3
Nej,nu ska jag snart gå och lägga mig i sängen och smsa med hjärtat
och sen kl 8 ska jag kolla på sthlm-båstad,så jävla kul :D
Imorn följer nog hjärtat med mig hem och myser ! <3
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går:$! <3
Brorsan,när kommer du hit och hälsar på? Jag saknar ju dig! =(
Förr var du ju här varje helg,men nu ser man dig aldrig och
du hör aldrig av dig te mig heller =(
Kram från lillasyster! <3
pusss och kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0