28/4-2011

NU kommer det lite bilder sen min dag:
I present fick jag:
pengar
presentkort
halsband
godis
blommor
triss
bh!


Min födelsedag var kanon!
vackert väder och
min underbara pojkvän var där :* <3!
På morgon runt 4 ,vaknade jag av att älskling
rörde på sig och då sa han även grattis :*
Sen somna vi om och sen runt 8 halv 9
skulle han kolla på sin mobil som låg på
elementet och då tappade han den på mig,
så jag fick lite ont i huve ^^haha!
sen kom mamma och pappa o sjöng för mig!
då fick jag jordgubbar och pengar! :D
Men älskling käkade upp alla,men jag han iaf
att smaka på dom :))
senare på eftermiddagen kom alla och grattade mig!
Men tyvärr så var kom inte bror..men får vell träffa han
snart! :)
Sen mot kvällningen vart det att spela fotboll och plockepinn ^^
och såklart vann ju jag (A) lr inte..
Jag och älskling tältade öven på kvällen och det var fan skönt ute då..=)
sen på måndagen tog vi moppen och åkte och bada! :D det såg skönt ut i vattnet,
men när vi kände på det vart det jävligt kallt!
Men envisa var vi och bada endå!
Sen satt vi och sola på ett bord,i och med att bryggorna inte var i..:/
sen på kvällen följde jag med hjjärtat hem och myste!
Sen satt älskling och bumbi och mobba mig..INTE snällt! =(
Men sen skulle älskling fixa nått på WOW så medans han gjorde
det så låg jag i hans säng och kollade på film..Jag kollade på
scary movie 1,tror jag det var ^^
sen när han var klar med det,så började vi kolla på Austin Powers ^^
sen orka vi inte kolla på mer tv och då börja vi lyssna på musik och
satt och skrev på varandra (A)
Och älskling ritade även en GRIS på min arm..:(
sen somna vi (:
På morgon skulle han spela då också och då kollade jag på
scary movie 3 =)
Sen gjorde han även pannkakor till mig och han , gulleplutten min! :*
Sen kollade vi på Ice Age 3 och sen gick vi ner och poppade popcorn och
då vart det american pie ^^
sen åkte jag hem på kvällen och var hemma en stund och sen tvinga jag
mamma och skjutsa mig te syster ^^
Sen var jag där till igårkväll och sen har jag inte gjort så mkt mer :)
snart ska jag gå och duscha och göra mig klar till pappa kommer hem ,
för då skulle vi åka till uppsala lr heby och hämta nå frö..^^
Sen vet jag inte vad dagen bjuder på =)
Ha det bra!
Jag älskar dig mest Eric Sven Djupenström! <3<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Heter han SVEN ? :D Det var som fan! haha



I alla fall, ser att du haft en bra födelsedag :)

Och grattis igen! <3

2011-04-28 @ 18:45:41
URL: http://matildafors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0