21/4-2011

Vaknade runt åtta och kunde inte somna om sen..
Ska vell snart gå ner och käka frulle och sen gå ut och fixa
om jag klarar av det med ryggen..
Ska nog åka te en kotknackare idag,så min rygg blir bättre!
Och hoppas på att den håller sig rak ett tag efter också!
för jag vill inte pajja den igen..;)
När jag åker te färnbo idag,så kommer jag nog förmodligen
åka till Farmor och springa in på ica och träffa syster!
Måste även hinna baka innan söndag! puuuh,vad stressad jag börjar bli..
Och På lördag eftermiddag/kväll kommer min efterlängtade älskling hit!
Mysigt!
Fast jag träffade dig igår,så känns det som att jag inte har träffat dig på
as länge..:/  puss på dig mitt hjärta!<3<3
Hoppas att du kommer hit snart brorsan! I miss u! :( <3
ha en bra dag gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0