07/4-2011

dålig uppdatering men har verkligen inte orkat suttit vid datan..
Igår var jag in te stan med Matilda för jag skulle köpa
presenter till Empan och Fillan :)
Jag och Matilda käkade kycklingsallad på Vega också,innan hon
skulle på teater :)
Igår var jag jävligt nära på att skaffa flera hål i örat..men tyvärr
så fick jag slut på pengar,så kunde tyvärr inte göra de :((
Idag hände det inte nått speciellt i skolan..Har varit jävligt trött o sliten
idag..asså min rygg blir aldrig bra..:(
Efter skolan kom älskling hit och myste, men synd att han drog hem så fort..
men vi får mysa extra mycket imorn!!<3<3<3
Imorn har vi NP hela förmiddan..drygt!
Sen efter skolan åker jag till färnbo och klipper mig och ska nog även
springa in te johanna och prata lite grann :)
Och innan jag lämnar färnbo,ska jag hem till min underbara Farmor!<3
Sen drar jag mot Horndal igen och sover hos älsklingen min! Mysigt!
Då blire vell chill framför teven och datan , tror det blir en skräckfilm..
få se om man kan sova sen..:$
men då är det ju tur att jag sover brevid älskling,så man kan hålla om han!
sen vet jag inte hur helgen kommer se ut!
Älskar dig mest! <3<3
pusss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0